Uw applicaties volledig ondersteund

Support

Kies het onderhoudsprogramma dat het beste bij u past

Haal kennis in huis

West streeft naar langdurige relaties met haar opdrachtgevers. Na oplevering van een (web)applicatie neemt West normaal gesproken ook het onderhoud hiervan in beheer door middel van IT Support.

West heeft hiervoor een onderhoudsprogramma ontwikkeld, waarbij u als de opdrachtgever een keuze kan maken uit alleen call-support of uit call-support plus onderhoud van de programmatuur. Het onderhoudsvenster varieert van 5×8 tot 7×24 uur.

Vanzelfsprekend kan een opdrachtgever West ook van tijd tot tijd nieuwe functionaliteit laten toevoegen. Dit kan plaatsvinden op een case-by-case basis, maar er kan ook een (maximaal) aantal uur per jaar worden afgesproken, waarbinnen in overleg zoveel mogelijk functionaliteit wordt toegevoegd (design-to-cost).

Verder kan de opdrachtgever de secure managed hosting van een webapplicatie bij West onderbrengen. Via maatwerk kan aan zeer uiteenlopende hosting-eisen worden voldaan.

Meer weten?

Wil je meer weten over onze verschillende support contracten?

Deze klanten gingen u voor.

Een selectie van onze klanten

Neem contact met ons op!

Heb je een vraag? Stuur ons een mail en we komen spoedig bij je terug.

Niet leesbaar? Verander tekst captcha txt