Mesman Communicatie

Mesman Communicatie en Advies uit Delft besloot in december 2016 om haar complete front en back office naar Odoo over te zetten.

“Met Odoo hebben wij een flinke verbeterslag kunnen slaan met het integreren van relatiebeheer, het organiseren van trainingen en workshops en het online aanbieden van diensten en producten. De administratieve afhandeling van onze activiteiten aan de achterkant sluit daar heel goed op aan’, aldus eigenaar Max Mesman.

“Door deze volledige integratie zijn wij nu in staat om snel en eenvoudig inzicht te krijgen in onze bedrijfsprocessen en kunnen wij onze klanten nog beter en sneller van dienst zijn.”

Mesman Communicatie en Advies

Mesman Communicatie en Advies is een communicatiebureau dat werkt voor ongeveer honderd grotere en kleine klanten. De werkzaamheden variëren van het adviseren over de corporate communicatie tot het maken van wervende producten, zoals folders, flyers en websites. Mesman verzorgt zowel de copywriting als de vormgeving.

Max Training

Het jongste product van Mesman is de Max Training. Met deze training krijg je waardevolle instrumenten in handen voor persoonlijke groei en effectiviteit. De workshops sluiten goed aan op een POP (Persoonlijk Ontwikkelings Plan) voor werknemers. Centraal staat de training van communicatieve vaardigheden. Daarnaast is ook 1 op 1 coaching mogelijk. Odoo website van Max Training

Om deze diensten goed in de markt te zetten heeft Mesman besloten om samen te gaan werken met West IT.

Mesman zocht naar een website met een professionele uitstraling, waarin zowel een webshop als een online registratie voor training en coaching op een klantvriendelijke wijze geregeld kan worden. Daarnaast zocht hij naar mogelijkheden om het CRM en de backoffice (dienstverlening, bedrijfsprocessen en financiële administratie) zo efficiënt mogelijk te laten verlopen. Als antwoord daarop bood West IT aan om Odoo in te zetten voor het realiseren van deze uitdaging.

Odoo implementatie met korte doorlooptijd

Na een relatief korte implementatie-periode gingen de website (www.max-training.nlwww.max-training.nl)) én de hele backoffice live, tot tevredenheid van Mesman.

Wil jij meer weten over de implementatie van de Max Training, of wil je meer weten over het beheren van jouw evenementen? Kijk dan eens op onze module pagina voor Sales en CRM of neem contact met ons op via sales@west.nl of via 015 219 1600.